» بین‌الملل » استاندار تهران نیز پیام وحدت را منتشر کرد
استاندار تهران نیز پیام وحدت را منتشر کرد

استاندار تهران نیز پیام وحدت را منتشر کرد

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۵ 19056

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان استاندار تهران، در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏در ایران ما تندرو و میانه‌رو وجود ندارد؛

‏همه ما “ایرانی” و “انقلابی” هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب، متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد.

استاندار تهران نیز پیام وحدت را منتشر کرد

‏یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آنهم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان.»

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×