«باغ فردوس» دوباره راه افتاد/ قرار شبانه مردم و هنرمندان
فرهنگی
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با شعار «من ایرانم» از پنجشنبه چهارم تیرماه آغاز میشود و هر شب میزبان جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و مردم خواهد بود.
این رویداد فرهنگی و اجتماعی با هدف همدلی و همراهی اقشار مختلف جامعه برگزار میشود و برنامههای متنوعی هنری برای حاضران تدارک دیده شده است.
پاتوق هنرمندان در باغ فردوس؛ شبی پرنور با چای، موسیقی و روایت
دومین قرار شبانه «باغ فردوس» از چهارم تیرماه به مدت 10 شب، هر شب ساعت 20:30 در باغ فردوس تهران برگزار میشود.
انتهای پیام/
